ÄLSKA PA MINA KOLLEGOR!

Urs va jag trivs på jobbet! Det är skamligt nästa, dom är alla nästan fööööör bra lixom!

Igår söp vi in vardagen som man så fint kan uttrycka sig. As kalas va det! Lite segt idag, men det var det lätt värt! Solen skiner o fåglarna kvittrar o jag é faktiskt ganska glá idag. Woho! Jag är kär i The Ark för alltid! Har prytt mitt lilla fjårtis rum med bilder av Ola Bandola samt nåra andra lirare. Ska man bo hemma hos mor sin så ska man ju bete sig som om vore fjorton eller? Jag lever efter den lagen i alla fall! Jag har trots denna lag försökt mig på ett lite mer vuxet beteende, städat o handlat minsann, laga middag ska jag försöka mig på ikväll t.o.m. Vet inte om det går så jävla bra med vuxen poängen längre men jag försöker åtminsone (vilket stört ord!).  Hahaha vem försöker jag lura egentligen... AHAHAHA!

Jag är besatt av Nunnan just nu. Ringer varje dag o grejer. Hon é fiiiiin som få o så JÄVLA rolig! Kanske även det faktum att hon är en nunna spelar en viss roll oxå. Haha, gahahahaaaaaaaaaaaaa ajajajaj fan va rolig jag é! Nunnan is the shit! Fan va jag borde sluta säga "is the shit". Stört larvigt....!!!! Haha fast jag är sjukt kul, eller haha? Woho let your body decide where u want to go! High or low, fast or slow! *sjunger målbrottssång* Älska på OLAAAAAAAAAAH! Och på Jepson såklart! Och på alla andra oxå såklart! Fuck, vilken Ark nörd jag é! Ahahahahahaaaa! She´s freaky, but I like it! ;) Tydligen e jag Timberlake nörd oxå, fast inte på riktigt. Bara på låtsas!

Jag har införskaffat mig en sjuk sida när jag é lite på lyset. Jag filmar allt o alla. Sen sitter jag o garvar som en äcklig gammal gubbe i bakgrunden. Helt sjukt...lite jobbigt. Hoho va fantastiskt! Jag borde få spö för att jag använder mig av ett uttryck som "lite på lyset". Hahahahaha va kul!

Glöm aldrig att kolla under mattan efter spår av sånt som hänger i eken! Ett tips bara...... Ni kommer att tacka mig en dag!

Pussar!

 

Kommentarer
Postat av: maria

Hallå där! Hittade din blogg på facebook. Hoppas att allt är bra med dig. Hälsa mannen din så mycket. Kram kram /maria

Postat av: Annika

Har ingen man juuuuuuuu!

2007-08-09 @ 17:19:01
Postat av: Camilla

TJOOOO!
Du är ju nya stjärnan på doku-film! Och jag vara bpbpraaa (OBS! finskt uttal!) skådis?

2007-08-16 @ 09:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback