Chop chop psyk!

Ugh för i helvete!

Jag skulle kunna vara så jäääävla neggig nu o göra en "Jag hatar lista". Men positiv som man är (alltid) så gör jag istället det motsatta:

Bajs

bajs

Bajs

Haha aja, det blev ju en jävligt positiv lista... Jag har sagt det förut o jag tänker fan säga det igen: Jag älskar på mina working friends!!! Helt fantastisk tur har jag haft. Kolla själva...

image61

Dom é great! (som Kellog´s tigern skulle sagt)

En annan som e HELT sjukt perfekt e min nya pojkvän, Saik. He´s the smallest man in the world. Ikväll ska vi dela tältsäng, jag o Saik. Han är liten men naggande god! Se själva...

image63

Therese jag hade typ rätt, han på Debaser hette fan "The tallest man on earth". Inte för att det var exakt det jag sa men ja ja. Jag har typ ALLTID rätt. Woho! Trash!

GONATT!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nininininini...
FAN, jag har glömt melodin.
Helvetesjävlakukfanskit.
OK, I'm finished.

2007-08-21 @ 10:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback