Flygande myror och kvistbandy!

Rubriken säger allt om min arbetade dag!

Men den säger inget om min fortsatta dag...

Nininini! (skräckfilmsljud) Blev det knepigt? Jo, det blev det även för mig sirru.

Var hos min älskade MillisPillis igår! Underbart najs bajs var det. Lite småååå varmt när jag fick springa som en toka (ahaha) till bussen. Svettas, vadå? Jag? Näääää, eller? Kondis?

Nu ska jag laga middag, jobbar fortfarande på att bli av med min tonårsfas...går inte sååååå bra om jag ska vara ärlig.

UGH!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är ju löjeväckande att bussen inte begrep att du skulle åka med den. Alla bussar borde ju hålla sig redo, ALLTID! Just in case. Visst att det blir jobbigt för andra, men OCH?!??!?!?

2007-08-16 @ 09:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback