Fredaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaghhhhhh!

Hello MF`s!

Oj oj oj, jag är lite segus idagus. Jag råkade bli lite trött. Jag råkade sova 4 timmar i natt typ. Men jag råkade oxå ha mycket trevligt igår! Jag råkade ha riktigt jävla as trevligt faktiskt! Värst vad jag råkar hit o dit. Jag råkade även åka med jordens roligaste taxigubbe! Ahahaha han såg ingenting genom rutan för den var helt toltalt as immig. Herr Ordpilot fick hänga ut genom fönstret typ o säga till när taxigubben skulle svänga. Haha, as kul! Jag låg o grymtade i baksätet o skrattade typ tills jag grät. Jag skrattade ända tills jag somnade. Haha, garvar ännu. Tack kära taxigubbe för att du är som du är. U made my day!

Idag ska jag jobba lite mer på min seghet o ska därför bege mig på kräftskiva. Mycket trevligt! Vet inte vart riktigt, men det löser sig. Typ nånstans, hos en gammal jobbarkompis (leker ung). Anna Panna hete hon. En mycket trevlig människa, jag känner henne mycket väl. (Yrrol) u

Om man kanske skulle ta och fixa till sig en smula, typ byta tröja...Ahaha! Jag suger på att fixa till mig, jag är för bekväm av mig. Jag måste bli lite mer avancerad kanske. Hm, eller nää eller fan. Eller fuck it. Jag tänker aldrig ändra på mig. ALDRIG! Muhaha! 

Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback