Hallå Ballo!

En wunderbar helg har jag haft!

Hängde med mina kussar i fredags, har as kul med dom! Skulle åkt o kollat på Björns match på lördagen men jag sov uppenbarligen o jag e skit sur för det. (Jag säger ju att sömn e överskattat!) Ville ju seeeeee när rom spelar juuuuuuu! Nåja. Hurra för Björn som kom 2:a! Du är min idol! (+Linus+Ola)

Jag har inte riktigt alla hästar hemma. Men enligt Mikan är alla hästar i HELA världen samlade i just mitt stall! Våga inte säga emot, då blire spö! Uppenbarligen... Love u Mikus! Haha du kan bli min bodygard.

Nininininininiiiiii! ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är ju fantastiskt att jag äntligen fått veta var mina pållar har tatt vägen!

2007-08-21 @ 10:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback