JÄVLA GITARR JÄVEL!

Tjabba krabba! (eller krabbor eller jaja jag é 14 år, wohooo)

Idag har man varit hemma från jobbet. Hals jäveln jävlar sig så in i helvete! FAN va jag svär, jävla skit! Men nu mår jag bättre så ni kan vara lugna, haha. För ni hann ju bli oroliga eller hur...haha. Nåväl.

Min gitarr vill ha stryyyyyyyyyyyyyyyk. Den spelar inte riktigt som jag vill. Kan bero på diverse anledningar:

- Den är förbannat ostämd! (någon måste hjälpa mig SNARAST!)
- Mina naglar är förbannat långa....måste borrrrrt. (haha fy fan måste bara tillägga att jag lyssnar på Tenacious D och att dom snackar om "Cock pushups" just nu, hahahahahha great!)
- Jag små suger på gitarr...haha men det är så FÖRBANNAT jävla roligt så what the hell lixom!
- Mina ambitioner é sjuuukt höga och jag tror att jag ska ha så jävla mycket lättare att lära mig än va jag egentligen har....
- Jag försöker ta ut låtar som é helt jävla omöjliga att klara av om man é mongogitarrnybörjare som jag nu råkar vara.
- Jag é galen o åter galen!

Shit, jag har kommit över en parfym som luktar så sjuuukt jävla gott! NAMN! Helt hysteriskt! Mmmmmmmmmmm!

På fredag åker jag på roadtripp! (ensam) haha INTE! Ska bli as kalas! Ingen jävel vet vart ännu men bara det finns sprit o diverse annat så é jag heeel nöjd!

Ikväll kommer världens bästa Mikan förbi denna gata o jag skall därför öppna fönstret o skrika IDIOT! Haha näää jag ska kasta skräp på henne. Hahaham nä men allvarligt jag ska pussa på henne lite, på avstånd dvs slängkyssar. Ok, va fan pratar jag om? Ingen vet...

Det e as bra att jag bor hos mor min numera, då bor jag ju nära Mikaela lixom. As najs! Har börjat leta lägenhet, finns inte så mycket ute just nu men det ska nog bli ändring på det. Shit va jag babblar. Nu får det vara nog.

Parfym puffar till samtliga! NAMN! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback