Jävla sjuka jävla bacill bajs!

Fy fan va rubriken säger allt om mig just nu... Hmpf!

Om män gnäller extra mycket när dom är förkylda så är jag fan en man. Jag har ju alltid sagt att jag har ett adamsäpple... Ninininininini! Ni ser, jag hade rätt. (som vanligt)

Nu har jag sagt bye bye bitch till min älskade. Haha tvingade Mikan att ta emot ett jätte fint armband som jag själv gjort på jobbet. Hehe jag e så snäll faktiskt. Jag har typ fått hjärtattacker hela dan idag, tror varje gång mobilen vill nått att det é mäklaren som ringer. Haha har för övrigt förföljt honom hela dan, e så jävla stirrig. Shit! Oh my god som dom brukar säga....

Nu har jag varit nykter i två hela dagar, haha rekord tror jag. Haha skämtar såklart......

Tiden går sjukt långsamt när man e sjuk. Men snart ska denna jävla skit helvetes jävla bajs förkyldning vara ur världen. Undrar om jag ska spela lite gitaaarr o sjunga om att jag gör det som The Darkness brukar göra. Hehe! Uuuuuuuuuh gitarr! Inte för att dom sjunger om att dom spelar men ja ja fatta vinken. Jag älskar Apo i Simpsons. He´s the shit. Han é sjuuuukt cool! Jag ska limma på honom, snarast. Aha han é tecknad, aha. Ni vet att det e jag som e mor till alla hans 10000 barn. Hur många ere han har nu igen? 8? Ojojoj jag tror jag feberyrar, jag brukar ju göra det. Fan ur många barn har vi, jag o Apo? Shit noll koll. KAN NÅN BERÄTTA DÅÅÅÅÅÅ?! Hallå?

Nu ska jag kolla på dålig TV. Massa bacill pussar till er samtliga!

 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är så jävla underbar Miller!
Krya på dig!
GUITAAAR!

2007-08-29 @ 09:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback