Sol o bad gör kroppen glá!

Ugh i ladan! (va fan?)

Var jordens lyckligaste människa (räknas jag som människa?) imorse när jag vaknade o insåg att det var soooooooool. I like sol lixom. Wooho! Var på stranden med min as kalas sista o hennes as kalas kompis. Sehr schön it was! Här blandas alla världens språk fritt...

Min syster é fantastisk! Och snygg...hon ser ut som mig.....haha fast hon e snyggare (ja vet ingen trodde att det var möjligt, men det var det) Se själva:

image59

Jeg liker dej Karin! Haha tupplur på norska heter höneblund. Mohahahahhaa!

Ikväll ska vi till *cencur* (hahahahhaaa pg) o köra hårt. Vi är ju alla 18 år so what the hell.

// Adils vän Ukku


Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha så skrev du de där me Höneblund hahah HEJJA NORGE!!!!! wohooo

2007-08-11 @ 17:56:07
Postat av: Camilla

Höneblund var ju för fan ett underbart ord!
Och hur besviken är man inte för att gule-böj bara var en bluff?!? Men what dää *piiiip*

2007-08-16 @ 09:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback