Ain´t To Proud To Bow

Skibbidibappbapp!

The helg is over. But the show must go on. The show must go oooooon. LAlalallalaaaaaaaa! Åh det blev just dagens låt. As nördigt att ha dagens låt så jag tänker genast lägga ner det. ALDRIG MER! Schizoooooo!

Tänker korta ner helgen i några få ord:

- Sjuk.
- Frisk.
- Nykter.
- Onykter.
- Pigg.
- Glad. (aha ni trodde jag skulle skriva tröööött, jag är aldrig trött.)
- Förråd.
- Pepparkakor.
- Trasig telefon.
- Broooshan!
- 26 öl. (det var inte jag!)
- "Vi ska gå nu", ingen sa vart vi skulle gå...
- Röda skor.
- Gratis! Jippijajj!
- Dåligt ställe.
- DÅLIG musik.
- Trevligt sällskap!
- Trams Dajja!
- Nattbuss.
- 1966
- Godis bak. (alltså arslet på en godis)
- Limpan Pimpan! :-)
- Varma mackor.

Sa jag få ord.....aja.

Haha jag sjöng för Anna idag. Hon uppsakttade det mycket, det kunde jag se faktiskt. Jag sjöng "kareoke" till slut-texten på "Fem Myror e fler än fyra elefanter". Det lät så sjuuuuukt bra. Vadå man ska väll sjunga texten som rullar, eller? Det lät bra iaf. Mihihihiiii!

Snart kommer ett litet as hem till Sverige igen. WOHO! Ska pussa på henne i urton timmar.

Dagens hunk: Hm....Hugh Grant HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA! INTE! Men han verkar ju iofs trevlig i "Love Actually". Jaha, det var en karaktär. Ska fan se slutet.

Hejdå Lilltå!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Urton timmar... Hmmm...

BROOOOOOOSSSHAN!!! *kastar tärningar*

Vi ska *flaxar med händerna* lätta...

PUUUUUUUUSSSS
(nä du drack bar 21 öl... ni ni ni ni ni ni ni ni)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback