Back from sickness

Tasty Wheel everybody!

I´m baaaaaack. Mihihi ni trodde ni skulle slippa läsa mina gamla skit men ICKE! Jag är tillbaka o bättre än någonsin! (haha jag kan andas o äta, bättre än någonsin kan vara en lätt överdrift, nåja jag mår bra nu iaf)

Mitt nya smeknamn från och med NU är Sam. (Samuel L Jacksson i "Unbreakable", lista ut varför själva)

Nu ska jag ta igen för gammal ost... (?) Ajuste man säger ge igen eller?

Måste bara poängtera att Björn Gustafsson é för fan den roligaste människan EVER i världen. Eller roligast på TV menar jag. Mina vänner e dom roiligaste i världen, bara det att världen inte fattat detta riktigt ännu. Tur att jag gjort det dock! Plus att "Grotesko" é huuuuur kul som helst! "Bestefaaaaaaar, jag kan inte simma".

JA jag har kollat sinnessjukt mycket på TV den senaste veckan. Men va ska man göra.

Tasty Continueing (haha)

Skäggiga kramar från Tomte Sam


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hmmm, Sam är ett namn som jag har svårt för som du kanske förstår. Jävla idol-Sam. Hmmpf!
Så glad att du piggat på dig!
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback