Disease

Mihihihiiiii! (jävla irriterande ljud elleh?)

Jag är sååå jekla uttråkad. AAAH! Kan nån komma o köra en nakendans för mig? En rooolig, ingen äcklig. Ingen? Hepp.

Haha jag fick ett smärre utbrott på Halebop reklamen igår. Ni märkte det eller? Ja men kan man göra en sämre reklam. Jag vet att jag inte har nå liv som skriver om dåliga reklamer men jag e sjuuuuk. OK?! Blanda in in mig i vårt förhållande. Jag har inget barn! JAG HAR INGE BAAAAAAAAAAAARN!

TVI DIG MATTIS!
 
Oj, lite Yrrol vs Ronja lixom. Shit jag börja tappa greppet lite. Haha, aja. What else is new...?

Ok, åter till detta otrooooligt viktiga ämne: reklam. En jäääävligt bra reklam e unicefs! SHIT va bra den e. Den ger en perspektiv på saker o ting tycker ja. Se den. Annars kan jag återberätta den. På rövarspråket. Säg bara till.

Dagen hunk: Skeet Ulrich

Nu ska jag gå o hamstra. Dvs springa i ett hjul. O spy upp min matgömma. I ett hörn, i min bur. Haha hög nivå idag. Roa mig, NÅN! AAH!

  

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är helt fan-fuckin... (nininini)TASTIC!

Mufasa Mufasa MUFASA!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback