Onödigt krångel

Hej Tomte gubbar slå i glasen o låt oss lustiga vara! (som om man behöver be om lov för att vara lustig, av en tomte? Snälla Tomtar låt oss vara lustiga?)

Jag har hittat den perfekta illustrationen av hur jag numera lever mitt liv:


image138


Haha va klockrent! Varför krångla till det i onödan lixom.

En liten lista:

- Älska julmat. Julmat é fan najs!
- Älska att se på när andra klär granen o det går lite snett.
- Älska att gå upp på morgonen, gå in i köket o leka att man e pingvinen i "Happy Feet", inte säga ett ljud o sen gå där ifrån. Kan nån ge mig ett pris?
- Älska min lägenhet!
- Älska mina UNDERBARA vänner! Fy fan, hur kan jag fått de BÄSTA i världen. Va e oddsen lixom? I´m so happy!
- Älska att jag alltid skriver om mina vänner långt ner på listan, dåligt värre måste jag säga. Ett straffvore på sin plats. Eller dra in mitt pris för Happy Feet grejen så e vi kvitt kanske?
- Älska min perfekta sambo. Vill du gifta dig med mig? ;-)
- Älska "bli frisk tankar", de funkar juuuuuu! TACK!
- Älska älska älska urs va obehagligt ord egentligen, låter lite slemmigt. Men mättande...
- Mina syskon é det bästa EVER! Det är en ära att vara släkt med er!

image139

PUSS PÅ ER, ERA SMÅ TOMTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback