Shiver

Hello there!

My name is Harry the hamster.
I´m about 8 centimeters tall a little bit shubby and a liitle bit haaaairy.
And I´m looking for a feeeeemale..........so I can blablbabllablabla U all know the rest.

Så var man på benen igen då. Eller nu kan jag iaf äta woho! Plus att jag kan tugga, de ni. Inte alla kan det. Haha dock kan jag inte riktigt ännu titta mig i spegeln utan att skratta tyst för mig själv. I början asgarvade jag. Nu e jag trött på denna hamsterlook o skrattar därför inte riiiktigt lika hjärtligt längre. FÖRSVINN MEGA KIND FÖRSVINN! DAMIT!

Jag har i snart tre hela dagar kollat på tv nonstop. TYPISKT att bajs COMHEM stängde ner min frivisning av alla filmkanaler precis när jag blev liggandes i soffan då. SÅ JÄVLA IRRITERANDE! Dom ba: Jaha, Annika kommer för första gången att använde filmkanalerna, va ska vi göra? Ja, vi stänger ner dom. Nåja, bajs på dom. Haha va har dom egentligen gjort för fel? Skit samma bajs på dom. Schizo som alltid!

Dagens hunk: Jason Lee

Hehe kom på att han e het idag. Han har cool mustasch! Tar han bort den e han ful. Eller hur vet jag de jag har aldrig sett honom utan mustasch men jajajajajaja. KAN NÅN RAKA HONOM DÅÅÅÅÅ! Så vi vet om det e han eller mustaschen som e het. Haha! Nåväl han bli iaf dagens hunk med eller utan musche e han cool iaf. Fan va ytligt de här blev då. Aja, jag e väll bara bitter för MIN JÄVLA HAMSTERLOOK! FÖRSVIIIIIINN! Hahahahahaha hehehehe bughuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuu WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Haha!

Nu ska jag dricka cola. Puss från Harry!

Kommentarer
Postat av: Millis-Pillis

Gumman!

Jag och Mikaela hade "Harry the hamster"-nostalgi igår! Flåt... men du bjöd ju upp till dans!

Hihi, krya på dig snärtis!

PUSS

2007-12-06 @ 15:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback