EN UNDERBAR SEMESTER!!!!!!

Nu har man kommit hem igen minsann. Har haft den BÄSTA semstern EVER! Jag, Nunnan & Mamma Jenny åkte till Golden Sands i Bulgarien o partade GÄRNET! FY FAN va kul jag haft! Vladislav rocker fett! Tror jag sovit typ 20 timmar på en vecka! Konstant partande is the shit! Vi höll oss inom en radie på ca 1 km hela veckan, helt perfekt ,orka röra på sig... Sol o bad gör kroppen glá!!! (+ öl såklart) Kommer väll va bakis i en vecka säkert, men skit i det! Lägger ut lite bilder så fort jag hittat sladd jäveln till kameran! Lite jobbigt att komma hem igen men va fan, kommer leva läääääääääääääääääääänge på denna semster! HELT PERFEKT va den! WOHO!

Mina vänner é de BÄSTA i världen! Tack för att ni finns i mit liv!

På återseende! WOHOOOOOOOO!

Kommentarer
Postat av: Camilla

HALLÅ sötnos!
Så glad att ni hade det kul! Och att du ringde förut! WIIII!
Ses på onsdag! (prellis)
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback