För i helvete...!

Tja alla jävla fans! (hehe)

Nu har jag äntligen semester!!! Så JÄVLA skönt! HELT obeskrivligt härligt!!! Yes! Nog för att jag älskar mitt jobb o alla kollegor men iaf, så jävla najs! (FÅGELBAJS) En ny lista känns aktuell:

Jag älskar Ola Salo! För alltid, i framtiden, i Sverige, idag....
 
Jag älskar mina vänner! (ni kommer såklart före Ola men nu råkade det bara bli såhär)

Jag älskar solen! (haha citerar: - Titta Sofia, solen...) Mikan du var så JÄVLA snygg i de där glajerna! ( va FAN pratar jag om?) Go Tomas Di Leva lixom!

Jag HATAR stress!

Jag ÄLSKAR öl!

Haha bra lista eller... Hoho (tomteskratt, eller fan tomteskratt é mer typ: howhow eller nåja. Skit samma!)

Hare brae!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Titta Sofisa, (ja hon hette det EGENTLIGEN, Men Tomas blev censurerad) SOOLEEEN!
Puss gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback