Piano penis!

Tjo fadderittan....

Jag har fått en underbar start på denna dag! Promenixat med MillisPillis och lunchat minsann! MYCKET TREVLIGT! Det är så kul o diskutera hur stört kul vi hade på språkresan i England.... Haha! Men va fan, det var ju iofs skit kul men man kanske kunde ha skojat till det lite kan tyckas... Haahaha, Miss Miller is the shit som jag brukar säga.

Imorgon bär det av till Könis (the City of All Kön)! Mikaelas e redan där...haha. Nåja haha fan va jag e fantastisk ibland, eller hur Mikan?! Woho! Meningen med semester är att dricka sprit o hålla käften! (eller inte hålla käften men det är en mycket bra låt som går så, så jag var helt enkelt tvungen att skriva..blabalbalba shit haha). Igår var jag hos min underbara Sista o uppfyllde meningen med semestern. Sher schön it was! Pimmel! haha jag kan tyska jag...

Johanna är en mycket underbar person som har skickat en mycket underbar skiva till mig! Jag grät en skvätt av glädje när jag lyssnade på den. Danke kön! (hihi)

En mycket vacker person som jag har äran att känna heter Anno o här kommer en underbart vacker bild på henno:

108743-7 

Nu ska jag fortsätta att semestra vidare. Massa av semester pussar till alla som är intresserade av sådana!

Hejdå Kameltå!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kameltån var en bra språk-reseledare, synd att hon inte var naken. (vore intressant att veta om hon fått heta samma sak då, om det GÅR)
Tack för en jättetrevlig prommis och lurre!
PUSS

2007-07-11 @ 15:25:11
Postat av: Mikaela

...Lambo!!!
Höhöhö.
Kameltå är ett intressant fenomen.
Imorgon kommer du hit, det ska bli jättekul!
Vad önskas som kvällsdrink?
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback