Sommar rockar!

Tänkte bara dela med mig lite trevliga bilder från Könis till alla mina fans (hohoho d.v.s mina vänner som orkar med mig och min jävla blogg) Hade så rackarns jävla kul i Könis (The City of all Kön)!!!

Så här mådde jag när jag kom:

image39

Men Mikan gjorde såhär:

image40

Då blev jag såååhär glad:

image41

Även värdens bästa MillisPillis kom på visit, skål sa hon:

image42

Vi hade jävligt trevligt med alkohol o massa spel, bl.a. Galen Panna:

image43

Shit va läckra ví é!!! Galet! Hahahahaha Mikaela jag älskar dig, but I ´m in the closet som du brukar säga...:

image44



Jag kom på några roliga saker som sagts av diverse människor under min fantastiska semester:

- "Jag tog fel skjorta"
- "Conversation unknown"
- "Fånt jag en körv så hoppa jag i älva"
- " P I P"
- "Jag snusar inte till vardags"
- "Fyra ballonger och en igelkott"
- "Jag ska inte gå på skumparty..."
- "This will make her better" (Jekla Borat doktor haha)



Kommentarer
Postat av: Camilla

DU GLÖMDE DET VIKTIGASTE UKU!
/Adils

2007-08-01 @ 09:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback