8 dagar kvar!

WOHO DET È BARA TYP EN VECKA KVAR I SKOLAN!

Känns helt perfekt underbart mega bra absolut bäst hurra hurra hurra!!! Förhoppningsvis så behöver jag efter efter denna torsdag ALDRIG MER skriva ett arbete! YIIEHA! *indiandans* WOHO! (som Mikan skulle sagt) Jag vill aldrig mer efter detta plugga igen! ALDRIG! Men vi får se hur det blir sisisisi U never know! På torsdag har jag gitarr examination. Ska sjunga o spela för min grupp. Haha vi får se hur det går! Kan ju inte annat än gå käpp rätt åt helvetet o vad gör det som jag brukar säga (?). WOHO! (fan Mikan)

Rackarns räven! Jag har en plan!

Här kommer en underbar bild på en underbar haj från Australien! HELLOOOO! Hon går under samma beskrivning som Harry the Hamster! Haha!



Alla ni som läser detta (hoho e de nån där?) kolla in på: http://www.myspace.com/laaksolaakso
Har kommit på att dom é as kalasa braiga! WOHO! (Mmmmmmmikan!)

 Tjenixelixen! (FAN Mikaela!!!)

Puss & Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback