Idag blev jag tappad i en toalett...

YO!

Urs, jag sitter o filar på mitt arbete. URS BLÄ BAJS! Vill INTE skriva mer nu. Det vore trevligt att stänga av datorrrrrren snart, laga lite mat och kolla på Greys Anatomy! Hurraa vilken bra idé! WOHO! Imorgon är den stora gitarrdagen, haha. Vi får se hur det går. Jag kanske blir nästa idol, vem vet.... HAHA, INTE! Nä för i helvete nu måste jag fortsätta plugga om det ska bli nå gjort.

JAG LÄNGTAR TILL PÅ FREDAG KVÄLL!!! (Då är alla skolbajs inlämnade!!!)

En fundering bara: Om man é gammal då ska man ju självklart få sitta ner på bussen. Men får man självklart tränga sig hur man vill oxå? Typ i kön till bussen. Bara typ va 50 år o ba: hej jag tycker att jag é gammal så därför tränger jag in mig här bara för att jag vill. Eh, jag é bäst ingen protest ni andra e bara ungt snyggt fläsk! Normalt?

För övrigt é det as kul med personer som skriker åt tidningsutdelarna i tunnelbanan att de inte vill ha deras jävla tidning för det står så JÄVLA dåliga skämt i dom. Haha orka skälla ut någon för en sån sak. Haha vilka knäppisar det finns. O vilka knäppisar som skriver om en sån grej i sin blogg......... Hm.

Måste plugga.

Hejdå Lilltå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback