Mikaelas 25-års fest!

Mikaela har fyllt 25 för typ 100 år sedan men nu var det dax att fira detta! Så jekla kul var det!!! Det var lätt värt 35 mil!

Roligast var bl.a. när vi gick typ 10 brudar på toa samtidigt. Vi undrade alla varför Davva åkt iväg??? Shit va jag garvade! Såhär glada vara vi....

image1

Senare på kvällen kom jag o Nunna på den briljanta idén att vi skulle säga alfabetet och ta kort. Mycket kul och uppskattat av alla (?) men antagligen mest av oss! ;) Nedan ser ni EEEEEE tror jag.

108743-2

Jenny var underbar när hon talade om för mig att någons syrra gett sin svärmor en häst (???).

Tack Mikan för ett as bra kalas! Hurra!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh! Tack själv älskling! Jag vill ha dina kort!!! Puss

Postat av: El Nunno

Kan vara BEEEE också! Puss

2007-05-10 @ 22:16:56
Postat av: Camilla

WHY DAVID, WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!
;-)

2007-05-24 @ 15:45:51
URL: http://www.myspace.com/camillastark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback