Radhusika

HURRA!

Nu bor vi i vårat fina radhus!

Idag har vi flyttat hela dagen. Pappa, Björn o Virre Pirre har burit o burit o burit och mamma har packat och packat o packat o jag har pekat o pekat o pekat. Hehe! Jag får inte anstränga mig då risken finns att jag har Twar, skit jobbigt att vara sjuk när man flyttar men jag ska inte klaga! Det é inte jag som kommer ha träningsvärk imorgon om man säger så... TACK ALLA FLYTTARE!!!! Dock blir jag o Knorren sänglösa nu då sängen inte gick upp för trappan haha. Oups! Nåja, vi får sova in the livingroom som jag brukar säga! (?)

Jag är så glá!

HURRA!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Älsklingen älsklingen min!
Förlåt att jag inte kunde prata ordentligt i afton, jag är en dålig kompis!
Men dock kan jag glädja dig med att jag har sagt ordet 'knulla' fantastiskt många gånger denna kväll. Jag och Karin återupptäckte det fantastiska ordet ikväll. Man kan få in det i oanade konversationer.
Jag hoppas att ni sover gott i erat fina fina radhus som jag ska få se nästa gång jag kommer hem.
Kramar i massor

Postat av: Linda

puss snuttan!
tack för ditt fina mail! jag blir alltid lika glad! och jag ser fram mot att dricka en jäkla massa sprit på tanktömningen och att komma till ert fina radhus! grattis igen och krya på dig!
love/linda

2007-05-20 @ 23:17:28
Postat av: Camilla

Gumman!
Så kul att ni flyttat till ett radhus!
Hoppas att ni mår bra!
Love you!
PUSS

2007-05-24 @ 15:44:21
URL: http://www.myspace.com/camillastark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback