Bokiii bokii!

Jag har lärt mig ett nytt ljud, hönljudet. :-P

Shit vilken wonderful helg it has been. Alla världens språk har talats o alla mina tallanger i tyska har äntligen fått visats för världen. För första gången i historien kommer jag inte lägga ut nåra bilder. I fredags åt jag FC o drack SS! De ni! I går dansade jag arslet av mig med min älskade roomie!!! Wiiiiie!

Nu har jag skålat in lägenheten så det räcker nästan tror jag. NOT! WOHO!

Shit denna vecka har jag massvis att göra som jag redan borde gjort. Gulp, som Kalle Anka skulle sagt.

Snart ere jullov, tjohoooo!

Puss o kram för resten av dan, dvs 1,5 timme.

Kommentarer
Postat av: Camilla

BOKIIIIbappbapp!

Åh jag e så lessen att jag var så fyllesjuk i lördags. Helt sinnes-sjukt!

Men en invigning av ditt place fick jag ju ändå i veckan! WIIIII!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback