Clamour For Glamour

JAG HAR ÄNTLIGEN FÖRSTÅTT MYSTERIUMET!!!

image105
(Min underbara Roomie!)

Hehe jag har alltid ställt mig frågan: Varför blir mina bilder "röda" ibland. Vaaaad é det jag kommer åt för en liten knapp......
Svaret: JAHAAA BLIXTEN! Jag sätter fingerjäveln för blixt jäveln! Shit! Hahaha ja det e ju därför det endast händer på fredag o lördag kvällar...... Hm, en smuuuula pinsamt. Dock jävkligt skönt att mysteriet äntligen är löst. Så!

Helgen blev så bra som jag tänkt mig faktiskt! Jag har alltså gåvan att kunna bestämma själv hurvida helgen ska bli toppen eller botten. De ni! suuuuug på den! Eller hälsa på den kanske jag ska säga Johanna.... ;) I fredags hade jag det as kalas på min dejt med AnnaPanna! Hon e fantastisk! Jag tror jag fick napp faktiskt! ;) Min lila byxor blev bara mer lila mest hela tiden i fredags. För varje steg jag tog blev det bara värre o värre, heeelt sjukt. Jaha, det var mitt psyke det var fel på. Aha! Jag älskar dem fortfarande iaf! Kemot o Clownen is the shit!

Igår var jag hemma hos en mycket trevlig männska (Bagera uttryck)! Jag kallar henne numera Ollis-Miller, tidigare hette hon Junghans. Eller Ladde. Nåväl. Middag o sång o diverse intag av flytande godsaker. Jag är efter denna kväll besatt av att hälsa på alla! Såååå fantastiskt! Vad kan vara bättre? Jaha, att åka skidor i soffan.... (?) Some day, sooooome day, U will see. hahahahaha 

                 

Nivån var as hög o vi söng oxå aaaas högt! Tur att Dolce Vita gick lågt iaf... Elleh? Kul att jag vann hela tiden igår! Ja ba vinner allt ba heeeeelt sjukt asså. Jag ba high five on the flipp side! U and me baby girl! hahahahahaha

Fan va mycket jag skrev nu rå. HELVETEEE!

Ha en underbar vecka ni underbara männskor! (måste jag förklara, antar att ni förstår vid det här laget?)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sötnos!
Kalas att jag tydligen har jouren på bilden på mig... Humtedum. Nyckelringen som skall fästas i knappen för att hålla dragkejdan uppe kan ju få sitt syfte misstolkat?
Howdie ho partanaaah!
Puss

Postat av: Mikaela

Haha.
Teknik är svårt ibland, verkligen.

Klart du fick napp! När får du det inte lixom?
Puss

2007-11-05 @ 15:39:40
URL: http://mixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback