Falling down

INTE!

Här står man stadigt lixom.

Shit va glass é gott!

För att hålla sig till ämnet....vilket jag ALLTID gör. Va fan é ämnet undrar alla nu, inklusive jag. Mihihi!

Jag har haft invigningar av min lägenhet mest hela veckan. Super kul att äntligen kunna ta hem folk till sig lixooooooom. Var länge sen. Men det e iofs jävligt najs att trasha hos andra oxå. Allt e najs! Me so happy! Jag e dum glad som en hund ungefär. Jävligt bra beskrivning av mig som männsika faktiskt. I´m like a dog. Jag är en såndär långhårig smal ras som typ e fula. Haha fy fan ska jag ha en hund mååååste jag ha en sån. Jag ska iofs inte ha det men ooooooooooom. Jaja blajblajblaj.

Nu måste jag sova lite innan nästa invigning börjar. Hehe.

Puss på er!

PS. Jag har precis betämt att ämnet är "Hundar" hahahaha INTE!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh!
Jag längtar tills jag får inviga!!!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback