Home

NU ÄR DET HELG!!!

En mycket trevlig sådan kommer det bli, för det har ja minsann betämt!

Kom på att det är jääävligt länge sen jag gjort en lista, förstår att ni längtat... (fan va dryg jag e här):

"Muppens längta efter lista"

 Mikaela & Johanna
 Min lägenhet
 Party time med Nunnan
 En vanlig säng
 

Så det blev ju en jävligt läng lista. Jag är alltså jävligt nöjd med tillvaron, om man nu ska försöka analysera listan. Haha igår såg jag den genom tiderna bästa filmen! Haha "Jens Blond på syndigt uppdrag". Och nej det är ingen porrfilm, o jaaa jag har gjort den. Haha! Shit vilken bajs kvalitet det är på den rent tekniskt. Skådisarna är suveräääna! Som fan dom é! Speciellt Blond & Baby! Hehe!

Älska mer, hata mindre!

So long!


PS. Jag visste att en kommentar om Mikans far skulle komma, förr eller senare...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men det är ju bara för att far min är The Kent, lixom.

Jag saknar dig oxå baby!
Jag och Johanna pratade i telefon för en stund sen, du skulle ha varit med!
Puss

Postat av: Camilla

Haha, klart att han är "The ONE and only Kent"!

Och Jens Blond rullen är ju helt fakkking suverän!

PUSS

2007-11-03 @ 11:59:02
URL: http://www.myspace.com/camillastark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback