I Am Not Aggressive

Ugh!

It has been a very nice weekend!

Den började inte så jekla bra, migrän. Men på lördan repade jag mig. Var på banditkryssning! Sehr spass! Woho! Mustasch spelade, dom var grymma måste jag säga. Vilket även Therese tyckte...som inte såg dom. Hahaha! Det var liiiiite synd att det typ var kuling o båten gungade som FAN! Fick ett blåmärke storlek stekpanna under spelningen. Men det va bara charmigt... Bortsett från stekisblåis var allt så jävla kul! See for yourself:

Detta är våra kartor:

image113

Jag o Nunnan in da hytt:

image114

Emilias nyfunna vän, handsken (den hittades i vår hytt dan efter, hur fan kom den dit? haha):

image115

Kameran lämnade aldrig da hytt men det gjorde vi iaf o det var ju tur.

                       

Danske kön för en kul helg! :-)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fin du e i håret gumman!
Me miss you!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback