My Hero

Haha ja man kan ju nästan tro att jag skapat fred på jorden eller typ vunnit på Lotto när man läser mitt tidigare inlägg....haha. Aja sååååååååååå fantastiskt kanske det inte var men det var JÄVLIGT bra ändå! Haha nu låter det som jag pratar om nå heeeelt annat igen. Haha för att sammanfatta: Igår var jag jävligt glad, idag är jag oxå jävligt glad men jag har inte fixat fred eller nått liknande. Så!

Ett tips:

Tänd inte el-värmeljus med tändstickor....  Jaha alla visste det?! Oj, aja kanske inte riktigt alla.... Förlåt att jag trashar. ;)

Imorgon é det heeeelg. Min helg börjar redan kl.12. TJOHO! Fan va najs, känns som den redan börjat faktiskt. Skibbidibappbapp! Imorgon ska jag på dejt. Ska bli as najs! Anna heter dejten, hon é skit snygg o as rolig! Jag har stora planer för vår framtid tillsammans.

Varför svarar ingen på min AS viktiga fråga: Hur ska jag kunna gå på Kent i Stockholm?

Nu e det bara 14 dagar tills jag får min lägenehet. Och får är verkligen en överdift jag menar köper såklart.

Puss på er!

// Dajjan

En liten parantes: "Try some manners, fuck-face!"


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gumman flåt, vill du att jag ringer Kent och frågar? (visste inte att Mikans pappa hade konsert, sorry!) Om jag ber snällt så kanske vi kan fixa? ;-)

Skönt att ha halvdag idag Dajjo, det förtjänar du! Ha så himla mysigt med Anna ikväll, och med MIG imorgon! MOAHAHAHAHA!

Lavv juu!
Puss

Eine parentes bitte: Hur ska man tända elvärmeljus om inte med tändstickor? =P

2007-11-02 @ 11:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback