Angelheads

Hej i ladan!

Nu är jag nyölad o jävligt nöjd för det måste jag säga. Det blev visst inte tio öl som jag sagt det blev visst lite mindre, men det räckte gott o väl för en liten skit som mig ändå. Jag hade as kul igår. Skrattade typ så jag fick ett 8 pack på magen, har träningsvärk o det e SANT! Shit va jag garvade. Helt skadat. Jag var typ nära att avlida av mina skrattattacker, på riktigt. Helvete säger jag bara. Vart fan får man alla idéer ifrån? Som vanligt tog jag o även Camilla typ 10000 bilder. Haha va jag garvade när jag såg dom i morse.

Härskaren tänkte nu delge er några av dessa fantastisk bilder:
(varning: har du tungfobi, stick fort som fan!)

image89

           

Haha varför vara normal på bild när man kan vara onormal? Jag döper mig härmed till "Gummifejset", eller kanske "Teddy" hahaha (min gamla kanin som hade sjukt utåtstående ögon, heelt sjukt faktiskt). Andreas röst försvann igår, bara sådär. Hoppas den återkommer snarast annars får jag bli "tolk" på heltid. I´m the greatest tolk in the woooorld!

Ikväll ska jag bowla brallorna av alla!!!

Ha dä!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tja Vad ska man säga? Kul hade vi iaf!

2007-10-08 @ 17:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback