Echo Chamber

Det är precis va de här e...

Jag älskar på Skype. Jippijajj! Man kan ju lixom prata med MikusFikus utan att det kostar en spänn. Fan va najs! Jag o Mikan planerar en drickar kväll på skype. Haha, vad e skillnaden lixom...? Jaha att det blir en supar morgon för en av oss. Men tanken var god!

Jag e asa trött! O asa lycklig!

Jag jag jag jag, vilket jävla tjat....

As nöjd över att vara tillbaka på jobbet igen. Man får lite smått ångest när man e hemma för länge.

Shit va Foo Fighters nya skiva é kalas!!! Den rockar fet penis! Har jag kanske sagt det förut...jaha en upprepning, precis som allt annat på den här bloggen då. Allt é som det ska.

Min rygg gör oooont idag. Ajajaj, jaha ett klag. Även detta en upprepning.

Jag ska dricka öl på fredag, skriv upp! Jag ska dricka öl på lördag, skriv upp!

Jag ska sluta skriva nu. Skriv upp!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men halllå min lilla fåååkel!
Jag vill oxå prata med mikus fikus utan att det kostar "ONE HUNDRED MILLION DOLLARS"!!! =P
Men om jag kommer över till dig, så är vi ju två mot en, alltså: Mikaela får köra en e-m sup. Vilket inte kommer vara underligt för henne.
VA BPBPBRAAAAAA!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback