Elefanter


image99

Jahapp, the helg is over.

Men en jekla trevlig sådan det har varit, verkligen. Fredan var as kalas och lördan var fett toppen! Skillnaden på as kalas o fett toppen kan ni ju klura över. Jag var även på världens bästa Limpans kalas i lördags. Han e bäst! Ett år e han nu, han e toppen! Tiden flyger iväg.

För allas information så är jag typ lite små förälskad i Christoffer. Haha va tragiskt, men ack så sant. What a man lixom. Shit va man erkänner saker hela jävla tiden. Igår erkännde jag att jag minsann inte är nån skata utan snarare en svala som häckar. Japp! Jag ägde på Poison igår oxå, jag menar jag o Alice har ju för fan samma näsa så vad kan gå fel...? INGET! Det var en given vinst.

image100

På denna bild stakar Camillas mobil sig fram i soffan. De ni! Det var ju för övrigt något jag skulle skriva ner på min lista över saker som måste göras i min lägenhet innan jag får flytta ut från den. Men iofs ska ja ALDRIG lämna den. ALDRIG! Jag ska för alltid bo där! INGEN kan få mig att flytta....kanske Christoffer iofs. Haha NOT! ;)

Om 3 veckor har jag flyttat! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Shit som julafton kommer det bli! (är julafton ett så jävla bra exempel på en bra upplevelse? Nåja.) AS BRA kommer det bli iaf! I JUST NOW IT!

Nu ska jag minsann sysselsätta mig me nå vettigt (facefuck) (facebook) (Simon)

High five on the flipp side! 

Puss & Kram från Obelix    

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så jävla gla att du kom igår Obe!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback