Laurel Wreath

Hej hopp snoppar!

Alltså "hopp snoppar", det är snoppar som hoppar. Läs ABSOLUT INTE "Hej hopp, snoppar". Viktigt, viktigt.

Idag tog jag rekord i att vara trött. Igår gick jag ut med min trötthet mega offentligt men idag....drog jag en gräns typ. Vägra visa huuuur förbannat JÄVLA trött jag va. Jag e typ halv dö nu. Eller halvt levande kan man oxå säga, om man vill. Man får välja...

Idag ska jag till mina fantastiska kusiner! Ska "passa" dom i några dagar. Haha fan va sjukt det låter, jag ska bo hos dom i några dagar menar jag. Det låter bättre. Man passar typ bäbisar, eller typ hundar. Eller? JA SKIT SAMMA! Kul ska det bli iaf.

Fy fan va sur jag é just nu. Inte kul o snacka me mig just nu kan jag säga. Stackars männskor (Bagera uttryck) som bor här just nu. Jag exploderar för fan va som helst. Hej, jag heter Annika o e max 14 år. Fast jag é två.

Vilket jävla blajande. Shit gå aldrig mer hit. HAAHA man går ju in på bloggen lixom, med sina bara ben. Dom måste oxå vara bara, typ ha shorts. Haha!

Förresten appropå shorts, jag såg en kille med cykelbyxor idag......................... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA! Fy fan va jag garvade, inombords. Jag é ju snäll. Men asså fattar männskan (Bagera uttryck) att det é typ 15 minus...? Haha hans ben va as röda.... UNDRAR VARFÖR? Jaha dom hade förfrusit. Haha! Aj va satans jävla kul. Kan jag prata óm nå vettigt eller? Eh nej.

Nu ska jag lyssna lite på muuuuuusik.

Veckans tippsrim:

"Se till att med öl vardagen lyxa,
men undvik för fan cykelbyxa."     

Mohoahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback