Let Your Body Decide

Hur du dansar till Kent...



(Hakade upp mig lite på det, jag vet. Men det var så fantastiskt!)

En fråga till världen: Hur ska jag kunna gå på Kent i Stockholm? AAAAAAAH! VARFÖR E BILJETTERNA SLUUUUUT? AHA FÖR ATT DOM E AS BRA! AAAAAAH! BAJS BAJS BAJS!

Men nåväl, va é väll en bal på slottet.

Så var det snart onsdag igen. Shit tiden går så sinnes sjukt fort. Jag flyttar ju t.o.m. snart! Skibbidibappbapp! Längtar as skit helvets bajs mega dunder kalas mycket! Endast 18 dagar kvar tills jag har alla mina kartonger på plats!!! Ska sova i i en fantastiska helt sjukt perfekt vanliga säng för första gången på 4 månader!!! ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ MIN TÄLTSÄNG! FJÄDERJÄVLARNA BORDE KNIPPSAS AV O BRÄNNAS! Haha fan va agressiv man kan va. Ta o coola ner dig nåra kilo. Nu é jag så där jekla schizad igen.

Nä men om man skulle ta o äta lite glass.

Puss från GB-gubben


Kommentarer
Postat av: Camilla

Asså finns det nån som dansar så jävla bra som jag ällä?

TYp skibbiddibappbapp!?!?

PUSS

2007-10-31 @ 10:33:41
Postat av: Mikaela

Vilka javla babes!

(Avslojande: Kent ar inte bra. Jo, min pappa ar, men inte bandet. Sanning.)

Love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback