Prayer For The Weekend

Ännu en underbar fredag.

Vaknade upp med huvudvärk idag o ville typ genast skjuta nån. Vilket jag självklart inte gjorde. Men bra som man e så försvann den där jekla huvudvärken o jag var asa gla mest hela dan. Blev typ fem år gammal (är ju två) när dom firade mig på jobbet. Hehe fick vuxensaft o grejer, as kalas ju! I digg them as hell! Hehe när ska man sluta tycka om att fylla år? Jag råkade visst gilla det. Hoppar omkring som en liten fjant o ler brett som en gammal padda typ.

Hurra för Gunilla som köpt lägenhet! :) Jag e sinnes sjukt gla!

Om man skulle ta o fixa o trixa till sig lite, så här kan man ju inte gå omkring. Va FAN ska jag ha på mig, aha min as lyxiga kofta för 1000000000 spänn. Eller aha 600. Men de e fan lyx.
 
Nu e det typ bara 3 timmar tills jag försvinner in i dimman haha

Helg pussar till alla som vill ha! Vill du inte ha, tough luck, du får ändå.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gumman!
Vilken kalas-dag! =)
Ha en dunderfantastisk kväll oxå!
LAV JUU!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback