The Most Radical Thing To Do

Är inte att vägra borsta tänderna i 90 veckor...


Jaha, jag hade känslan av att det här skulle bli en bra vecka. Vet inte om känslan var rätt, än så länge har den varit helt ok dock. Typ eller jo eller? För att citera Johanna: "Elleh?" Helgen ser jävligt ljus ut måste jag säga. Imorrn ska jag kalasa med alla kära kollegeor o på lördag ska jag kalasa först med Limpan o sen med Millis Pillis. På söndag ska jag vila o det e ju tur eftersom...haha nä jag har ju sagt att man inte får sudda på sin blogg så jag lämnar mina religösa åsikter utanför denna diskussion. "SUDDA" är förbjudet. Bilder får man dock radera. Om man får anledning. Detta är mina blogg regler. Kom ihåg, skriv ner. Antar att ni redan för anteckningar iofs. :P

Ratatouille é en as kalas film faktiskt. Tycker jag just nu iaf, ta hänsyn till att jag är känslomässigtstörd o typ grät av glädje på slutet. Kanske en LÄTT överdrift kan tyckas. (Inte för att filmen slutar lyckligt...ni som tänker se den, alla råttor dör i slutet. Haha det é sant!)  

Nu ska jag tvätta vidare, FAN va kul! WOHO! Jag älskar tvätt! JIPPIJAJJ! (som sagt, känslomässigtstörd)

Hejdå sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är wonderful älskade Miller, ser fram emot lördag!

Och klart vi för anteckningar, pennan glöder ju!

Love you!

2007-10-26 @ 09:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback