Tired Of Being An Object?

Den frågan ställer jag min elefantpung varje dag.

Shit va jag é gla idag. Helt sjukt. Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få dricka min öl som väntat på i hela jävla fucking två veckor! Jahoo! Och JA, jag är alkad. But who gives a crap? Förresten så e jag inte alkad på riktigt, det e ju bara på låtsas. Jag e ju bra på att leka lekar o just nu leker jag att jag e alkad. Nåväl låt oss lämna alkholistskiten!

Oj jag har visst inget annat att säga då....eller jo.

Lite tider:

11 dagar tills jag får min älskade Kent skiva
43 dagar tills jag får min lägenhet!
24 timmar o 18 minuter tills jag ölar
19 timmar o 9 minuter tills jag har helg
2 månader o 8 dagar tills Johanna kommer hem! ;)
2 minuter tills jag ändrar tillbaks till hetro på facebook, gjorde ett litet statement bara. or did I?

Älska mera!

PS. O ja jag e straight.
PS2. Eller?
PS3. Haha jag e det. Jag ska ju alltid krångla till det så det e klart att jag e de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback