Vy Från Ett Luftslott

Åh vilken otroligt iriiterande glad människa jag är idag! :)

Jag hade flyt idag, kan man verkligen säga. Woho! Urs va bra! Det är inte ofta saker serveras bara sådär, men faaaaan va bra det är när det väl händer. Skibbidibappbapp! Idag har jag lekt med Linda på söder. Där jag snart ska bo, för jag ska ju typ bo på söder kan man säga. Jag menar jag bor ju inte riktigt på höjden så då blir det ju bara söder kvar. Hehe! Smart, jag vet.

Kent rockar, så är det bara!

Gonatt sovgott, sovgott gonatt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja alltså ibland är det så sjuka saker som händer! Underbart när det dessutom är BRA saker!

Love you Nudie-Milläääh!

2007-11-01 @ 10:12:37
Postat av: Mikaela

Puss älskeling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback