You, Who Stole My Solitude


Jag vet att det é kanske larvigt med jävla fucking låtar till rubrik var enda jävla dag, men va fan. Man kan säga så mycke med en låt OK! Haha värsta försvarstalet, vem hade klagat. Jaha ingen, typ bara jag. Ok, jag ska sluta klaga. Bra tack. Jävla schizo.

Idag har man inte jobbat minsann, man har ju varit på mässa ba as coolt ba woho! Vem vill inte ta på mig nu lixom... Typ jag e typ känd nu ba jag ba va på mässan o jag ba typ e känd. Haha fy fan, sorry.

Jag påstod i lördags att man inte kan dansa till Kent. Vilket man iofs kan men jag påstod iaf det just då. Dock finns det numera bild bevis på att detta faktiskt är möjligt. Lite tveksam till hurvida deltagarna i dansen uppskattar om jag lägger ut bilder på detta här. Vi får se om jag vågar lägga ut dom....

Ok jag vågade:



Woho, kul o vara modig ibland....

Nu ska jag gå o köpa skafferi till mitt nya vackra kök!

FUCH! ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag ser liksom lite arg ut? =)

Lycka till med skafferikök N-M!

Love you!

PUSS

2007-10-30 @ 10:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback