30-års fest på Långholmen

Woho! Fan va kul det var igår! Shit! Det är fantastiskt att festa! Älska på allt o alla lixom! Fan va jag använder utropsteeecken aaaaaaaaaah! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Här kommer nåra Fru F bilder, tacka o ta emot:

image80

Saltapinnar, en utslagen Saikika och en jävligt snabb Annika, de ni...

image81

Craaaazy mother fucker! Shit va kul det vaaaaaaa!

image82

Fru F & Herr Ordpilot visade framman.

image83

Jag gick över gränsen som vanligt, detta straffades såklart.

Äh shit asså, fet najs kväll. Klackkillar, felanmälninar, dansa till The Ark o dricka bärs, thats life. Har kommit på att jag ska fläta ihop mitt hår med folk, vore ballt ju. Then they would be stuck with me 4-eveeeeer!  Japp.

Hare bra hej!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

You are so Dajjalicious baby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback