Ännu en underbar dag!

Woho!

Lalala jag är en fågel, jag bor på landet, jag heter Roger. Ojoj jag blev skjuten, skjuten i magen blablbalbalblabalblaba hahaha vilken JÄVLA skit låt. Hur kan jag HA den? Ständigt dessa frågor, ständigt denna Vessla. Haha va jag é gla! Fuck u all! ;)

Har kommit på (fan va jag kommer på saker hela tiden) att Coldplay é kanoooon! Man lär sig saker varje dag. Jag har även lärt mig att det är mindre effektivt att sova 4,5 timme o sen jobba. Jag behöver sömn, även fast sömn é överskattat. Men jag lever på luft, så ni vet. Det gååår, på riktigt. Tror somliga. Frågan är om jag tror på det..... Ni ni ni niiii ni ni ni niiiii! Jag äter mat alltså, jag é ju inte dum. Jag leker bara hippie.

Saknar Mikan lite faktiskt. Men bara lite... ;) Har ju MASSVIS med andra fantastiska personer i mitt liv juuuu! ;)

Johanna var här igår o vinade med mig. Sehr spass! Jag stör mig som FAN på att jag skriver vissa ord med stora bokstäver, why? Why David whyyyyy?

Jag älskar mitt jobb!

Trevlig kväll, sup med smäll! (hahahhahaha fy faaan va lågt, riktigt jävla desperat försök till fyndigt avslut. Vilken miss ahahahahahaha). Ett nytt försök.

hejdå! (?) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback