En alltmöjligt lista:

- Min Ipod e grym
- Min förkyldning suger
- Christoffer har ett jekla najs hår, jag dör en smula. Hahaa vänta e jag 14? Nähä jag e 25 ahaaa...
- Min middag idag kickade ass nam nam
- Jag vill bli frisk NU!
- Jag vill festa på fredag!
- Jag vill festa på lördag!
- Min bror o oxå sjuk, jag e lite gla för det för nu har jag sällskap. Men hoppas han blir frisk snart såklart!
- Jag ska aldrig mer till huset! Skibbidibappbapp!
- Jag blir agressiv när folk har sönder fönsterbrädor...
- Jag blir agressiv när folk e störda.
- Jag blir agressiv när jag tänker på vårdnasbidraget, jag har hakat upp mig på det. Haha! Kan nån ge mig nå nytt bidrag jag kan hata?
- Jag älskar massa saker!
- Jag älskar när det där puckot i ICA reklamen säger: - De står nått.
- Jag saknar Anna O Limpan!
- Jag saknar två kötthuven, ett i USA o ett i Australien... ;)

Gonatt, sovgott. Sovgott, gonatt.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken fin lista älskade Dajjo.
Vad sägs om att haka upp dig på penis-bidraget? Huh?
Krya på dig!
Puss

2007-09-27 @ 11:18:23
Postat av: Dajjo

Haha tack för tipset! :)

2007-09-27 @ 12:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback