En underbar dag!

Woho vilken seger det har varit idag!

Jag mår förbannat jävla as bra idag! Hurra! Det regnar o e skit kallt men vem faaaan bryr sig....? Ok, jag brydde mig iofs imorse. Jävla vinter. Men spöregn e ganska soft har jag kommit på. Jag e jävligt schizad, det är även det en sak jag kommit på. En annan sak jag kommit på e hur förbannat bra jag har det. Me so happy today!

I helgen ska jag festa som ett as! (som alla andra dar typ) Nä men seriöst, i helgen ska jag VERKLIGEN festa som ett as.

Jag fyller år snart, då ska jag oxå festa som ett riktigt svin! Halv vägs till 50 i fan inte illa pinkat. Haha älska mig för mina fantastiska uttryck.

Bloggar är till för folk som vill synas o höras o som tror att deras babbel e värt att läsa. Jag är uppenbarligen en sådan person...det é lite smått irriterande faktiskt. Haha nåväl. Jag gillar iaf er som faktiskt läser detta otrooooligt mycket, om ni är snälla vill säga.

Nu ska jag vina vidare... Puss & Kram!

 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Älskling!
Tack för igår, underbart! Hoppas ni har mysigt idag oxå!
MEN VAR FAAAN E BÅÅÅÅT-FAAAAN!?!?!?!?!?!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback