Gimme Love To Give

Hej, hallå, tjena, tja! (ge dig Dajjooooo)

Solen skiner o fåklarna (haha finsk brytning idag såklart) kvittrar! (?) Inte för att jag varit utanför dörren men om jag hade varit en fågel hade jag fan kvittrat idag, så de så. Så ere me de.

Inget festande i fredags o inge festande i  lördags blev de, bara en jävla massa penicilin. Men det e ju kul de me. Idag är jag en tämligen (e det ett ord?) lycklig människa. Vete fan varför men så e det.

Jag har äntligen fått tag i mina älskade lila byxor som jag snackat om i typ ett år. Jahoo! Nu ska jag bli den där lila barbapappa ungen med blommor i håret på heltid. Undrar va hennes speciallitet va nu igen. (Bok?) Nåväl, jag har en egen speciallitet......

Snart kommer Kents nya skiva. Jahooo! Har redan beställt den o nu sitter jag så snällt o väntar vid dörren som en liten hund. Hehe, ja jag vet att det e veckor kvar men jajajajajaja.

Jag tror jag måste aktivera mig på nå vis nu. Typ gå ut i solen o näcka eller nått. Haha eller göra nå helt annat bara. Haha, vi får se va det blir. Idag älskar jag på allt o alla, det är mycket trevligt!

Lila pussar till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback