Hahahaha!

Hejsan hoppsan! (nörd varning)

Idag e man något gladare än för nån annan jävla dag sen. Tjoho!

Imorrn ere fredag o jag tror det blir en mycket trevlig sådan. Ska festa som ett as som vanligt! Det enda jag gör nu för tiden är att packa, gå på möten och festa känns det som. Hehe men det rockar! Snart ere slut packat minsann, i kartonger alltså. Packat på andra sätt ska jag sannerligen inte sluta med än på ett tag. På söndag flyttar jag, så ni vet. Skriv nu ner det. 

Igår fick jag mig det bästa skrattet på länge, shit asså. Heeeeeelt fantastiskt att skratta hjärtligt. Om man skulle kunna få nobelpris i humor skulle detta pris delats ut igår. Ja jävlar! Haha!

Ha en trevlig helg o allt annat som man brukar säga om man é treevlig o det är ju jag...hohoho!

Puss & Diverse annat!

Ett tips litet tips bara: Om ni springer till bussen, se för fan till att stå på rätt sida av vägen.... AHA, det var självklart!? JAHA, det e bara jag som e sååååå jävla puckad. Haha! Nobelpris i puckadhet till mig? Åh tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback