Helvetes jävla skit!

Jag är otroligt upprörd idag. Det finns diverse anledningar till detta:

- Jag är sjuk, sjukt ont i halsen. Kan man ha halsfluss utan mandlar? Hm...
- Pga att jag é sjuk kan jag inte festa o fira idag. Helvetes jävla skit!
- Ett skadat förslag om karensdagar!
- Vårdnasbidraget! Urs va jag é upprörd.
- Det é kallt ute.
- Det finns inga bra filmer i lägenheten. VA FAN SKA JAG GÖRA IDAG? Blogga tydligen....exakt hela dagen. Förbered er på ett jäääävligt långt inlägg.
- Mitt imunförsvar...JAHA JAG HADE INGET!
- Min hårddisk vill inte vara med o leka.
- Jag kan inte stava!
- Min mobil é störd...

Haha allt detta är världsliga saker som Karlsson skulle sagt. Men det SKITER JAG I JUST NU!

Hare! (kanin) (Simon)

// Grott Skrället

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gumman!
Det är värdo att bli sjuk, mandelfri och allt!? Hur tänkte dom nu? (ja rumpnissarna där uppe)
Behöver du något så kan jag komma över med det!
Om din mobil inte funkar så prova röksignaler!
Krya på dig dajjo!
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback