Skit huset e tomt!

Haha på rubriken låter det typ som att ingen har skitit på länge o det var ju inte riktigt meningen.

Nu är huset tomt. Nu är allt det gamla borta o nu börjar allt det nya! Woho! Mitt liv är ett oskrivet blad o jag tycker att det är heeeelt fantastiskt! Ja vet ingenting om ingenting o det rockar fet penis! Tjoho! Snart e denna skit förkyldning ur världen oxå wiie. Shit va positiv jag é! MF!!! Hahahahaha me so happy right now! Jag är verkligen AV eller PÅ nu för tiden. Just nu e jag PÅ om nån missat...

Jag vill jobba nuuuuuuuuuuuu! Jag älskar att jobbaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Idag har jag sett två jävligt bra filmer. LA confidenhjaaadh (funderar på att gå om mellanstadiet) och Little Miss Sunshine. Haha den sista var ju as kala rolig ju. I like!

Nu ska jag nog ta o lägga mig. Har kommit på att man sover mycket bättre i soffan än i tältsängen så jag kommer för alltid att sova i vardagsrummet. Men det e bara typ 6 veckor kvar nu, tjohoooo!

Nedräkningen har börjat!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gumman!
Littöl miss sanntjajn e så jävla bra!!!
Gillar dig Miller/dajjo/giraff-penis!
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback