Flugor VS Myggor

Myggor é FAN bättre än flugor! Skriv upp skriv upp skriv upp!

Myggor suger lite blod o sen lämnar dom en ifred, typ sätter sig på väggen o väntar på att det ska ljusna så det kan hitta hem. Flug fanskapen surrar runt i mörkret o landar i fejset när man sover, där väsnas dom tills man vaknar o viftar bort dom. Sen börjar det om igen. Jag HATAR en viss fluga som just nu bestämt sig för att bo med mig. ARGH! Jag döper honom härmed till Idiot Flugo (som Skurts fast idiot, iofs var Skurt en stor idiot även han haha konstant en hand i röven hahahaha rätt åt dig Skurt) 

Ok, flugor é bra o blablabla men jag hatar ändå Idiot Flugo. 

Sjukt viktigt inlägg känner jag. 

PPP!

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAHAHAHA.

"konstant en hand i röven, rätt åt dig".

HAHAHA.

Du är så jävla rolig.

EXTREMT viktigt inlägg!

Postat av: Johanna

hörde jag skurt..?

2008-08-14 @ 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback