Galet exalterad

Jag diskade nyss för att jag ville.....

FATTA hur uppspelt jag é då!!! Jag vill ta tjänstledigt nästa sommar, jag vill jag vill jag vill! Therese kom med det bästa förslaget på länge o jag é sinnes sjukt PÅ! Woho lalallalaaaaa. Hoppas det blir som jag vill.

Hihi I´m so happy! Just nu skrattar jag sådär hysteriskt som Stewie i Family Guy gör när han tycker något är hystersikt kul. Snart kommer väll nån granne över o undrar va fan jag håller på med. Må det så ske! Inget kan få mig att sluta.

HÄ HÄ HÄ HÄ HÄ HÄ!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh så nyfiken jag blir! Och sjukt GLAD för din skull! För vad det än är så verkar det vara nåt som du verkligen vill och är lycklig över! WOOHOO! (jag är så klok och vis och så)



PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback