Korg med bröd

Jag har äntligen vaknat upp ur min "vad är ankeborgstyle trans"!

Tänkte för min egen del skriva upp alla spelningar jag råkat vara på denna fantastiska sommar (alla ointresserade ombeds söka hjälp då det är helt sjukt att du inte är intresserad av detta haha, nämen allvarligt läs BlondinBellas blogg eller nått istället haha ha så kul hejdå hahah ok sjuk lång parantes aja blablabla):

Dead By April
Håkan Hellström
Mando Diao
The Hellacopters
The Hives
Queens Of The Stone Age
Foo Fighters
La Puma
Markus Krunegård
The Hives
Kaizers Orchestra
Timo Räisänen
Mando Diao
In Flames
The Hellacopters
Takida
Kent
Veronica Maggio
Mustasch
De lyckliga kompisarna
W.A.S.P.
Hanoi Rocks
Håkan Hellström
Mando Diao
The Ark
Moto Boy
Håkan Hellström
The Hellacopters
Timo Räisänen
Mustasch
Europe
Firewind
Babylon Bombs
Alice Cooper

Jag verkar enligt denna lista vara en sucker för Håkan & Mando men det är inte riktigt så, bara nästan.

Förstår ni nu gott folk hur det kommer sig att min sommar har varit så JÄVLA bra???!!!

Att min 26:e sommar skulle bli den bästa var det ingen som kunde veta men nu vet alla!!! Woho!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh jag är så avis på Takida och Veronica Maggio! Hmmpf! Och ytterligare på ett hmmpf på att VI inte setts nåt den här sommaren. Och just den sommaren blir din bästa. COINCIDENCE!? I really hope so!!! ;-)

Puss maj lavv!

Postat av: Camilla

Åh jag är så avis på Takida och Veronica Maggio! Hmmpf! Och ytterligare på ett hmmpf på att VI inte setts nåt den här sommaren. Och just den sommaren blir din bästa. COINCIDENCE!? I really hope so!!! ;-)

Puss maj lavv!

2008-08-05 @ 09:39:38
URL: http://www.myspace.com/camillastark
Postat av: Johanna

haha min polare spelar i Babylon bombs ;P

2008-08-14 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback