Lussebulleyra

Jag e ett litet bakfreak! Underbart att baka till sig själv, det blir lixom så jäääävla mycket o äta då. AM AM AM! ska inte bjuda en enda kotte, men kanske några människor jag känner. Men absolut inga kottar, speciellt inga igelkottar!!! Dom bara sticks o blir överkörda. Fast dom e lite söta, fast bara lite. Pytte lite.

Jag é besatt av Timos nya skiva. Mihihi va bra den är, fast vissa låtar e suga (eh ok? sega ska det stå) som sirap. Fast sirap e ju sött så det e ju positivt. BLABLABLABLABLABLA! Orka läsa det här. Puss på dig du trogna själ som läst såhär långt!

Jag é lycklig som ett mindre begåvat rådjur!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh va smarrigt med bak! (HAHAHA, vems bak? Humtedum, *visslar och rullar runt med ögonen (i handen rullar jag ögonen?))

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback