DEN står alltid för dig Johanna

Haha ibland (ibland? vem försöker jag lura...ALLTID!) tycker jag att jag själv é jävligt rolig! Typ när jag sätter upp "skrapbilder" på folk i personalrum eller typ när jag pratar om mig själv och min mega pommes. Haha det é ju tur att man kan roa sig själv. Nästa steg é väll att jag börjar sitta och små prata med mig själv på bussar. Sen kommer jag antagligen tappa allt hår på mitten av huvudet o sedan fläta det som finns kvar. Efter detta kommer jag inhandla en liten plåthjälm för att sedan byta namn till Obelix. Haha detta KAN hända. Allt é möjligt som min bror skulle ha sagt! :-)

A: - Aha men om allt e möjligt då kan det alltså komma en drake när som helst o käka upp oss?
B: - Allt é möjligt!

Ska jag kanske lägga till att vi var typ 15 år yngre när vi hade denna diskussion. Men det är en ganska bra inställning måste jag säga. Jag lever på den! (fast allt é inte möjligt, det kan INTE komma en drake o äta upp oss typ nu...)

Jag har alltid älskat Camilla massvis men nu, shit va jag älskar på dig MillisPillis. DANSKE KÖN FÖR FANTASTISKA VINCENT!!! Mihihihihihiiiiiiiiiiii! Älska älska älska! Och älska på Johanna som sjunger så fantastiskt! Ni var grymma igår! Konstant 17 meters stånd, det é allt jag har o säga. Åh hå hå hååå!

Endast 7 fantastiska dagar kvar...

Nu ska jag dansa vidare till Norrtälje.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag älskar på dig dajjan!
Underbart att jag istället för "mitten" läste "muttan". HAHA. Underbart.
Inte lika underbart. VEM FAN HAR RÖSTAT PÅ CHRILLE SJÖGREN?!?!?!??!?!?!!??!?!
SÅ JÄVLA O: Ä Ä Ä Ä Ä Ä
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback